هدف از اين پژوهش بررسي تجربي فرآيند گذر احتراق آشفته به انفجار 1 در داخل كانال ها و لوله هايي است كه در بخشي از طول آنها صفحات اورفيس دار 2 با نسبت انسدادهاي 3 مختلف جهت شتابگيري شعله استفاده شده است. تأثير اين صفحات در شتابگيري شعله بسيار زياد است به طوريكه در بعضي موارد شرايطي .
نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان عدالت اداری (خرداد۹۴)
بررسي و مدل سازي عددي جريان دوفاز تزريق گاز در سيال نيوتني و غير نيوتني
دانلود طرح توجيهی كيسه يكبار مصرف حاوي گياهان دارويی و نيمه دارويی
اصلاح روش فاژن و وارن در برنامه ريزي مسير حركت ربات متحرك چرخدار و مقايسه آن با ديگر روشها
بررسي تجربي فرآيند گذر احتراق آشفته به انفجار: بهينه سازي طول پيشاز انفجار